8 Haziran 2008 Pazar


Hani çogu insanın böyle bir derdi vardır ya.. hani her derdin de facebookta bir grubu vardır :) işte o cinsten bir grup:)


Grup Adresi; http://www.facebook.com/group.php?gid=7140262748

İşte Grup Detayları;

Sevip de üzülenler.bi şansı mı deneyeyim diyenler.olmadı tekrar deneyeyim diyenler.kahretsin gene yanlış yaptım diyenler.Kendini beğendirmeye çalışanlar.bi çare çabalayanlar.elimden geleni yaptım diyenler.mal batıya kaydı diyenler.sevip de kavuşamayanlar.karşılıksız
sevenler.böyle aşkın ızdırabını diyenler.seçim yapmak zorunda olanlar.sevdiğini söyleyemeyenler.efkarlananlar.bir sigara içip kafa dağıtanlar. o kolay diyenler.aşkını kalbine gömenler.meajlarda meded arayanlar.gülü seven dikenine katlanır diyenler.aşk mı bana uzak diyenler.neden Allahım diyenler.suçu sevmek olanlar.sınıf arkadaşına aşık olanlar.her şeye rağmen sevmek gerek diyenler.aşığım ama aptalım diyenler.kılıbıklar.bende varım diyenler.kız arkadaşım yok diyenler.evlendim mutsuzum diyenler.erkek arkadaşım yok diyenler.kız arkadaşım yok diyenler.lost dizisini sevenler.benimle evlenirmisin diyenler.karşılıksız aşkıyla aynı mekanı paylaşanlar.ızdırap çekenler.sabaha kadar uyuyamayanlar.mesajla teklif edenler.sap olanlar.evleniyorum diyenler.elimden bişey gelmez artık çok geç diyenler.seni seviyorum diyemeyenler.sevgiye muhtaç olanlar.adam gibi sevenler.bir sen birde ben diyenlerkahretsin gene mutsuzum diyenler.saatlerce telefona bakıp acaba bir çağrı atacak mı diye bekleyenler.telefon çaldığında acaba "o" mu diyenler.kendini beğendirmek için çabalayanlar.onsuz olmaz diyenler.çocukluk aşkım diyenler.onun için dayak yiyenler.sevdiğinin kıymetini bilenler.bilinmezde olanlar.suçu kendinde arayanlar.teklif etmek istyenler.neden benim kız arkadaşım yok diyenler.agrasif olanlar.buda içilir mi be diyenler.Alkol kulanmayanlar.sigara sevmeyenler.sigara içenler.belki bir gün diyenler.olurda karşılasırsak diyenler.dünya küçük diyenler.inananlar.inanmayanlar.yalancılar.çapkınlar.aldatırım diyenler.aldatmam diyenler.gözüm dışarda diyenler.sevdim mi tam severim diyenler.aşkına yan çizenler.sevdiğini okul bahçesinde bağırarak söyleyenler.buna rağmen karşılık bulamayanlar.elimde değil onu sevdim diyenler.başkasını istemiyorum diyenler.olmazsa olmasın diyenler.bir kereden bi şey olmaz diyenler.asla yapmam diyenler.bırakmam diyenler.sevince mutlu olanlar.sevmeyince üzülenler.işte sizin yeriniz gelin paylaşalım...

Hiç yorum yok: