8 Haziran 2008 Pazar

2. El Kız istemiyoruz


Kadın erkek ilişkilerinde çokça gündeme gelen geçmiş tabiri caizse 2. ellik kavramı üzerinde kızlara karşı açılmış bir grup. Açan arkadaşlar kızların ikinci el olmasını istemiyorlar. Burda birazda erkeklere iş düşüyor sadece kızlara yüklenmek tabii ki haksızlık olur.

Grup Adresi; http://www.facebook.com/group.php?gid=24230218880

İşte Grup Detayları;

ARTIK YETTİ...
2. el bir cep telefonuyla kendini eş tutan, ondan ona bundan buna ortam güLü olup, ileride sözde Türk Anası(!) olacak şahsiyetlere;
SELAMLAR OLSUN... ;)

»»» Bazılarınıza ters gelebilir.. Görmezlikten gelin.. «««

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Amaç: NESLİ TÜKENMEKTE OLAN, SAF GÜZELLİĞE SAHİP, ONURU İÇİN YAŞAYAN TÜRK KIZLARINA DEĞER VERDİĞİMİZİ GÖSTERMEK..
(Allah sahiplerine bağışlasın.. )

Msj: 2. El kızlarla evlenmeyi düşünmüyoruz.. sorunu kendinizde arayın..
Çünkü her erkeğe kanmak gibi bir beceriye sahipsiniz ;)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
BİZİM 2. EL TABİRİMİZ SADECE VE SADECE ŞU ŞEKİLDE OLANLARA
"HER ÖNÜNE GELENLE YATAN KENDİNİ MAL GİBİ GÖSTERİP PAZARLAYAN KİŞİLERDİR"
ONLAR KENDİLERİNİ MAL OLARAK GÖSTERDİKLERİ İÇİN BİZİM DE ONLARA 2. EL DEMEMİZ BİR HAKARET OLMASA GEREK...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


10 N 1 K

1- Neden BEYAZ gelinliğe YAKIŞIR bi kız olarak duramıyorsunuz ?

2- Neden sevgilinizden ayrıldığınızda GÖZ YAŞLARINIZ diğerini bulana kadar sürüyor ?

3- Neden KARA geçmişinizle HALA saf kalabilmiş bir gencin KALBİNİ burkuyorsunuz ? Size yapılanları başkasına yapmadığı için mi ?

4- Neden erkeklerin HEPSİ böyle yalanına sığınıp çok süper KUSURSUZ mahlukatlar ayağına yatıyorsunuz?

5- Neden aşk aşk deyip b..'unu çıkara KADAR uğraşıyorsunuz ?

6- Neden LİSEDEN başlayıp ÜNİVERSİTEYE kadar uzanan özgürlük planlarınız var? özgürlükten kasıt, CİNSEL fantezilerinizi babanızdan uzakta rahatça yaşayabilmek mi,bu mudur yani ?

7- Neden BİKİNİ giyince göster ama elletme yada ellet ama HASAR bıraktırma moduna geçiyorsunuz ?

8- Neden FRİKİK verdiğizde çok normal birşeymiş gibi kılınızı kıpırdatmıyorsunuz ?

9- Neden her erkeğe ''ANNEM BABAM bana güveniyor'' gibi GÜVENSİZ bir laf söylüyorsunuz ?

10- Neden MİNİ ETEK giyip otobüse binme ihtiyacı duyuyorsunuz? FERRARİSİ olan çocuk orda aranmaz +mini etekliye de hayırlı bir yolculuk yapma fırsatı çıkmaz otobüste... (denemek isteyen kızlala test yaptırabiliriz..)

11- KİM olduğunuzu biliyor musunuz ?
Buna BEN cevap vereyim, (sözde) ilerde TÜRK ANASI ..

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

" BİR KIZIN KOCASINA GÖTÜRECEĞİ EN BÜYÜK ÇEYİZ,
O GÜNE KADAR ÖPÜLMEMİŞ DUDAKLARIDIR... "

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Nûr Suresi 3. ayet: "Zina eden erkek ancak, zina eden veya Allah'a ortak koşan bir kadınla evlenir. Zina eden bir kadınla da ancak zina eden veya Allah'a ortak koşan bir erkek evlenir. Bu mü'minlere haram kılınmıştır." buyrulmuştur...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


" Bu millet esas terbiyesini aileden almaktadır. Türk milleti öyle analara sahiptir ki her bir devrin büyük adamlarını bu analar yetiştirmiştir. Türk kadını daha büyük nesiller yetiştirmeye kabiliyetlidir. "

______________________ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Bir insan bahtından ziyade namus ve doğruluğuna bel bağlamalıdır.Solon
İnsanlar ne kadar namuslu olurlarsa, başkalarının namuslarından da o kadar zor kuşku duyarlar. Cicero
Kaybedilen para bir şey değildir, ama kaybedilen namus çok şeydir. Alfred Krupp
Namuslu davranmak en iyi siyasettir. Cervantes
Namus, güzelliğin sadakasıdır. Hazreti Ali (r.a)
Namus ve ahlak hiç umulmadık zamanda mükafatını verir. C. Perrault
Namus görünmez bir cevherdir; çok kere ona sahip olmayanlar sahipmiş gibi görünürler. Shakespeare
Namuslu kişiler, ne aydınlıktan ne de karanlıktan korkarlar. Thomas Fuller


Ahmet Dermani yazdı

Biz mi avutacaz bunları yaa... di mi? :)
Gitsinler kendi ailelerine sorsunlar.Ben bakireliğimi yitirsem bana 2. el mi dermisiniz yoksa başka bişey mi? die :D

Isa çevik yazdı

tek söz var bu konuda, herkezin anası vede bacısı var onlara yapılmasını istemediğini başkasına yapama kardeşim yaparsan sanada yaparlar sonra ağlama ben 0 istiyorum deme...............



Fuad Koçak yazdı

Bu devirde şanlıysan öpülmüşüne şansızsan ... razı olcan fazla söze gerek yok bizim kızların çoğunda batı sentezi özentisini görebilirsiniz. Namus kavramı 2, plandadır. Tabi her kız için bu söz asla söylenemez çok nadir fakat hala yağmur yağarken camdan bakan kızlar da var arkadaşlar tabi şanslıysak onlarlada karşılaşacaz elbet Allah ıslah etsin nedimm hele üniversitenin kapılarını dahi açmıorum değil sözünü etmek Allah herkezin gönlüne göre versin ne söyliim emeği geçenlere kuruculara herkezin emeğine yüreğine ellerine sağlık günümüzün en büyük sorununu gündeme taşıdıkları için saygılar...



Erdem Kargın yazdı

Bu grup tam olarak benim görüşlerimi yansıtıyor. Kuran arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
Kendisini satılık mal gibi etrafta sergileyen, hayatta kayda değer hiçbir amacı/hayali olmayan, en kolay işlerde bile zayıf rolü oynayarak kendi aklınca kadınsı görevini yapan, kendisine her yavşayan erkeğe kapılacak kadar iradesiz, kısa vadeli zevkleri için bütün hayatını mahveden, bir ömürlük değil bir gecelik olan, soyunup etini teşhir eden, dikkat çekmek için yüksek sesle kahkaha atan, sürekli cıvık bir şekilde gülen, 2. EL KIZ İSTEMİYORUM!



Muhammed Öztoprak yazdı

arkadaşlar öncelikle ßöyle ßi qrup kurduqunuz sizi şiddetle teßrik ediyorum...yanlız şöyle ßi durum var : Kendine yapılmasını istemdiqin ßir şeyi ßaşkasına yapma..ßizde 2. el erkek olmayalım ;) temiz istiyosan temiz olacaksın..



Ieroklis Papadopoulos yazdı

Ben 2. el kıza gene razıyım artık onu bulmak da imkansız çünkü hemen hepsi 3. 4. hatta 5. el.Grubu kuranlara helal olsun üyesi olduğum en güzel grup bu...



Tarık Çiçek yazdı

allahınıza gurban beaaaaaaaa. walla bu grubu kuranların cesaretlerini kutluyorum ve hareketinize sonun kadar katılıyorum....



Nazike çelik yazdı

üniversitede okumakla iş bitmiyo ona bakarsanız ben 2. üniversitemi okuyorum evet bizdede çok öle kız her erkeğin altına yatan ama işte buda bir kişilik mselesi onlar için düşündüğüm acaba evleneceklerinde eşlerine ne söyliyecekler bahaneleri ne olacak ya bu namus kızlar için tutlamayacak kadr basit bişeymi ya küçük 10 dklık zevk için harcanacak bişey değil bence ben böyle düşündüğüm için bu güne kadar hayatıma kimseyi sokmadım çünkü girmeye çalışanlar hep karşı tarafımdaydı yani sevgilisizde oluyor bişeylr illaki sevince ona bişeylerini vermek zorunda değilsin içinden saf ve temiz olarakda seve bilirsin belki bu size saçma gelebilir yazdıkllarım ama bunlar benim düşüncelerim



Hülya Cinoglu yazdı

Eski kafalı gelebilirim insanlara ama bence; ERKEK NE KADAR İSTERSE İSTESİN KIZ OK DEMEDİKÇE OLMAZ HİÇBİŞEY.BİZE NEDEN KİMSE DOKUNAMIYO.SIKAR BİRAZ...
DİŞİ KÖPK KUYRUK SALLAMADIKÇA ERKEK KÖPEK PEŞNDEN GİTMEZMİŞ.
diyeceğim budur :@



Xancan Kerimov yazdı

olucak tabikide 2ci diil 3cu4cuel olucak ee nede olsa avrupali cilgin turklersiniz !!!!
benim hayellerim vardi turkiyem diye atiyodu kalbim cocuklugumdan hep gelmek istemişidir ama geldim gordum ....avrupa ozentisi biri laiik biri sol ama nelaikliyin nesolculugun ne oldugunu bilmeyenler....bozulmuş liseler...kapali kizlarının bile bazıları bozuk olan turkiye...:(
cok kırıldım sana turkiye
muslumanlıgı kaybeden turkiye...
her tarafda bir cemaatin hukum surduyu turkiyee..dilinikaybedn turkiye...
seni cok seviyodum turkiye..



Halil Ibrahim Dursunoglu yazdı

bu grup kim kurmuşsa ellerinde öpmek lazım :)) bi erkeğin duygularını bu gruptan daha ii hangi grup anlatabilir ki??



Girayhan Kaya yazdı

valla artık mesele daha da iğrenç
olay artık ''yakışıklı'' değil,''parası var''...kro da olabilir,çok yakınlarımda şahit oldum buna
ve bulunduğum okulda ikinci el olmayı kabul etmeyecek kız yok gibi...
biz bu hale nereden düştük,sadakatten bahsedince erkeği de dalgaya alıyo kzı da...



özgün Seziş yazdı

bu konuda bende haklı bi şekilde hassasımdır arkadaşlar.. Mesela evlenmeyi ciddi bi şekilde düşünüp, ailemle tanıştırmayı düşündüğüm bi kızın soradan bana önceden çıktığı çocuka öpüştüğüü sölemsi üzerine, deli gibi aşık olmama rağmen kesip attım hayatımdan o an.. Gözümde bi çöpten daha değersiz oldu.. O dudakların tadına herkes bakıcaksa bnim için özel olan ney? Pişman değilim belki öle bi kız zor bulunur bu devirde bulamazsamda yarın uzaktan eşimle bi şeyler kırıştırmış bi insanın kikir kkikir gülme ihtimalini ortadan kaldırmış şerefli bi şkilde bekar ölürüm..



Ugur Erdogan yazdı

grubu kuran arkadaslara ne kadar tesekkur etsek azdır.cok cok onemlı bır konuya degındıgınız ıcın ayrıca mınnettarım sızlere..gunumuz turkıye'sının acı bır gercegı daha ; 2. el kızlar............



Muhammet Ayhan (Bilkent University) yazdı

Grubun yöneticisi olan arkadaşlarımı tebrik ediyorum, gerçekten facebook platformunda gördüğüm en anlamlı grup. Yorumlara bakıyorum da kızları ikinci el görmek, onlara mal yaftası yapıştırmak yanlış diyenlere bir cevap: "Onlar kendini zaten mal olarak kullanıyor, ben bir defa mal demişim koyar mı ona, kim bilir kaç kişi ile birlikte oldu?". Ülkemizde gerçekten bir problem bu konu, çağdaş medeiyetler seviyesine ulaşmak diye yabancı kültürlerde doğal olarak görülen bütün yanlışları bünyemize kattık. Adamlar şimdilerde gençliklerini bu tür belalardan, sapkınlıklardan korumaya, kurtarmaya çalışırken bizim genç arkadaşlarımız bu tür eylemleri bir "ÜSTÜNLÜK" aracı olarak dahi kullanıyorlar!!! Bu tür sorunları çözmek için bu tip ortamlarda insanların fikirlerini ortaya koyması çok güzel gerçekten, tebrik ediyorum.



Ali Karaoğlu yazdı

harbi yaa
allah herkesin gonlune gore versin
ben bakire olmazsa evlenmem
evlenen varsa da bana ne ki
ben eşimle yürürken
karşıdan gelen birinin

ben bu kıza vurmuştum vay bee evlenmiş

demesini duymak ve cinayet işlemek istemediğim için bakire olmayanı almam
alan varsa ben tutmayım


Yasin Özdemir yazdı

ikinci el arabanın küllüğü parlamaz ama arabanı 0 km alırsan sadece küllüğünü sen kullanırsın, bilmem anlatabildimmi derdimi



Tuna Baser yazdı

''BAKİRE KIZ İSTİYORSAK BAKİR ERKEK OLALIM'SLOGANI ÇATISI ALTINDA TOPLANALIM VE EVLİLİK ÖNCESİ İLİŞKİYE KARŞI ÇIKALIM



Çiğdem Adalı yazdı

neslimiz,armut piş ağzıma düş,bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın modunda yaşıyorlar!!! işlerine nasıl geliyor bu doğrudur diyorla!Lakin; hiç bir zafere çiçekli yollardan gidilmeyeceğini farkında değiller... yazık... eğer babamın başını öne eğdirmemek,soya adıma leke sürdürmemek mallıksa, EVET ben MALIM



Doğukan Gültekin yazdı

bu grubu kuranlardıda,o metni yazanlarıda teker teker tebrik ediyorum...resmen yaramı deştiniz ama belki akıllanır bazı kesimler



Cansu Bölük (Özel Avni Akyol Lisesi) yazdı

cidden böle kızları gördkçe kendi ırkımdn tksniyrm hiç anlamıorm ciddn bölelerni kndni bi şklde malzeme yapp sonra erkller tarfndn ilgi dylduunda gerçekten aşkmı sanıorsnz bunu?? aşk iki bacak arasnda deildr iki yürek arsndadr bnu unutmayn!!bu tip kzlrdn tiksniyrm ve ciddn ruhsal bozklk yaşadklrnı dşnüorm kndi etlerni serglyp belli bi popülerite kaznıcm derken toplmdn düşüolr ve siliolr yazk ciddn yazk!!



Tuna Baser yazdı

DOĞRU HERKES HAKETTİĞİNİ YAŞAR BAKİR BİR ERKEK OLMAZSAN BAKİRE KIZI HAKETMİYORSUN DEMEKTİR



Arzu Aksoy yazdı

arkadaşlar bu kadar mı haklı olunur ya..siz ikinci eli bulamıyoruz derken bizde dogal olarak temiz olmamıza ragmen çoğunlugun yaptıgı ve uyguladıgı davranışlardan dolayı kabahatli duruma düşüyoruz.lütfen unutmayın hala büyük şehirlerde de namuslu insanlar var...
KIZLAR ARTIK KENDİNİZE GELİN ORANIZI BURANIZI ELLETTİRERERK HİÇ BİR ARTI DEĞİL EKSİ KAZANIRSINIZ KENDİNİZİ KORUYUN Kİ DEĞERİNİZ ARTSIN.bayanlar dokunulmadıkça yücelir değerlenir ve gerçekten saygı duyulur..

Hiç yorum yok: